წარმოდგენილი პროექტის თემა არის აქტუალური და პრობლემაზე ორიენტირებული. პროექტში კარგად იყო გადმოცემული პრობლემის მიზეზი და მოგვარების გზები.კარგად იყო შერჩეული ლიტერატურული ნაწარმოებები.
მარინემ წარმოადგინა პროექტი ,,ბულინგი“. თემის მიხედვით განხილული იყო სამი ზღაპარი, სადაც აღწერილია ბულინგის შემთხვევები. მოსწავლეებს მიეცათ საშუალება თავად დაესვათ პრობლემური კითხვები და პასუხიც გაეცათ მათზე. სახელმწიფოს როლი ,,ბულინგის“ შესახებ. მადლობა მარინეს საინტერესო მოხსენებისთვის.
მარინე ჯიბღაშვილი-დისკრიმინაცია ყოველდღიურ ცხოვრებაში,პრეზენტაცია იყო მრავალფეროვანი,მაინტერესო და განხილული იყო პერსონაჟების დადებითი და უარყოფითი მხარეები და კითხვები თვითშეფასებისთვის.
წარმოდგენილი პროეტი საკმაოდ აქტუალური იყო და ასახდა დღევანდელობას, კარგად ჩანდა მოსწავლის დამოკიდებულებები და მისი მიდგომები. იყო გამოყენებული მრავალი სხვადასხვა დამხმარე ლიტერატურა რომელიც კარგად აკეთებდა პარალელს მოცემულ თემასთან. მასწავლებლის დასახული მიზანი მიღწეულ იქნა. დამხმარე მასალა აძლევდა მოსწავლეებს მსჯელობისა და არგუმენტების მოსაყვანად.
ქალბატონო მარინე მინდა ავღნიშნო რომ თქვენს მიერ წარმოდგენილი პროექტი თემაზე,,ბულინგი“ძალიან საინტერესო და აქტუალურია.საინტერესოდ წარმოდგენილი იყო თემა ნაწარმოებების განხილვის მიხედვით.შერჩეული თემებისა და ილუსტრაციების ფონზე.
მარინა ჯიბღაშვილის პრეზენტაცია იყო მრავალფეროვანი.ძალიან მომეწონა სხვადასხვა მსგავს პერსონაჟებზე პარალელის გავლება.იყო საინტერესო აქტივობებით დატვირთული.
პროექტი ძალიან აქტუალურ თემაზეა, კარგად შერჩეული დამხმარე ლიტერატურის მეშვეობით ბავშვებს უმარტივდებათ მსჯელობა საკითხის ირგვლივ.თემა სრულყოფილად იყო გადმოცემული.
• პროექტის თემა :ბულინგი _ბავშვებისთვის გასაგები ენით არის წარმოდგეენილი, საინტერესოდაა მოწოდებული თემები და კითხვები . მომეწონა ვიზუალიზაცია.
ОтветитьУдалитьწარმოდგენილი პროექტის თემა არის აქტუალური და პრობლემაზე ორიენტირებული. პროექტში კარგად იყო გადმოცემული პრობლემის მიზეზი და მოგვარების გზები.კარგად იყო შერჩეული ლიტერატურული ნაწარმოებები.
ОтветитьУдалитьმარინემ წარმოადგინა პროექტი ,,ბულინგი“. თემის მიხედვით განხილული იყო სამი ზღაპარი, სადაც აღწერილია ბულინგის შემთხვევები. მოსწავლეებს მიეცათ საშუალება თავად დაესვათ პრობლემური კითხვები და პასუხიც გაეცათ მათზე. სახელმწიფოს როლი ,,ბულინგის“ შესახებ.
ОтветитьУдалитьმადლობა მარინეს საინტერესო მოხსენებისთვის.
მარინე ჯიბღაშვილი-დისკრიმინაცია ყოველდღიურ ცხოვრებაში,პრეზენტაცია იყო მრავალფეროვანი,მაინტერესო და განხილული იყო პერსონაჟების დადებითი და უარყოფითი მხარეები და კითხვები თვითშეფასებისთვის.
ОтветитьУдалитьსაინტერესო პროექტი წარმოადგინა ბულინგზე. ნათლად იყო წარმოდგენილი პროექტში წარმოდგენილი პრობლემის გადაჭრის გზები.
ОтветитьУдалитьწარმოდგენილი პროეტი საკმაოდ აქტუალური იყო და ასახდა დღევანდელობას, კარგად ჩანდა მოსწავლის დამოკიდებულებები და მისი მიდგომები. იყო გამოყენებული მრავალი სხვადასხვა დამხმარე ლიტერატურა რომელიც კარგად აკეთებდა პარალელს მოცემულ თემასთან. მასწავლებლის დასახული მიზანი მიღწეულ იქნა. დამხმარე მასალა აძლევდა მოსწავლეებს მსჯელობისა და არგუმენტების მოსაყვანად.
ОтветитьУдалитьქალბატონო მარინე მინდა ავღნიშნო რომ თქვენს მიერ წარმოდგენილი პროექტი თემაზე,,ბულინგი“ძალიან საინტერესო და აქტუალურია.საინტერესოდ წარმოდგენილი იყო თემა ნაწარმოებების განხილვის მიხედვით.შერჩეული თემებისა და ილუსტრაციების ფონზე.
ОтветитьУдалитьმარინა ჯიბღაშვილის პრეზენტაცია იყო მრავალფეროვანი.ძალიან მომეწონა სხვადასხვა მსგავს პერსონაჟებზე პარალელის გავლება.იყო საინტერესო აქტივობებით დატვირთული.
ОтветитьУдалитьპროექტი ძალიან აქტუალურ თემაზეა, კარგად შერჩეული დამხმარე ლიტერატურის მეშვეობით ბავშვებს უმარტივდებათ მსჯელობა საკითხის ირგვლივ.თემა სრულყოფილად იყო გადმოცემული.
ОтветитьУдалить